Σχολιάκι 343 (Μετα πάσης ειλικρίνειας…) (3/8/2017) Το συννεφάκι των ονείρων…

Posted: August 11, 2017 by vequinox in Literature

Σχόλια του Νότη Μαυρουδή

Έχω πολύ καλές σχέσεις με τον ύπνο. Τις μικρές ώρες της νύχτας, όταν χρειαστεί, κοιμάμαι δίχως πρόβλημα και ο ύπνος μου είναι βαρύς. Αυτό βέβαια δεν είναι απόλυτο επειδή στον ύπνο μου ενίοτε βλέπω διάφορες… ταινίες, άλλοτε ενδιαφέρουσες, άλλοτε αδιάφορες, από εκείνες που όταν ξαφνικά ξυπνάω, καταλαβαίνω πως ήταν όνειρο…
Όταν είμαι βυθισμένος σε σκέψεις ή με απασχολεί μια μελωδία, ο ύπνος γίνεται δύσκολος. Τότε οι σκέψεις εναλλάσσονται και τα όνειρα αργούν να έρθουν. Είναι οι στιγμές που αρχίζει το παιχνίδι των χρωμάτων μέσα στο σκοτάδι, όταν τα βλέφαρα κλείνουν σαν τις αμπάρες των φορτηγών… Εκεί «μέσα», σ’ αυτό το απόλυτα σκοτεινό «κελί», αρχίζει κάτι περίεργο να εξελίσσεται δίχως τη συγκατάθεσή μου. Μέσα από το σκότος σαν να αρχίζει ένα μικρό φωτάκι, να διαστέλλεται να φωτίζει την «οθόνη» των ματιών μου, μετά να συρρικνώνεται, να επανέρχεται, να σχηματίζει ένα μικρό ισχνό συννεφάκι που μεγαλώνει και, μαζί με το μαύρο του…

View original post 481 more words

Leave a Reply

