Απρίλιος 1967: Το τέλος του παιχνιδιού

Posted: April 22, 2017 by vequinox in Literature

dimart

—του Σόλωνα Σαρακενίδη—

Η 21η Απριλίου 1967 μου δημιούργησε ακόμη ένα πρόβλημα, εκτός των άλλων. Ήμουν —όπως και τώρα είμαι— δισυπόστατος. Αγαπούσα και το ποδόσφαιρο και το θέατρο. Το πρωί λοιπόν εκείνης της Παρασκευής, συνειδητοποίησα —μετά από ώρες και αφού περπάτησα πάνω-κάτω σχεδόν όλη την Θεσσαλονίκη, από Εγνατία μέχρι Καραμπουρνάκι και τούμπαλιν— ότι ίσως χάσω ένα θεατρικό έργο που ήθελα μέρες να δω, αλλά καθε μέρα το ανέβαλλα για την επομένη. Ήταν «Το τέλος του παιχνιδιού» του Μπέκετ, που παιζόταν εκείνη την εποχή στο ΚΘΒΕ.

Δεν ήταν η πρώτη σκέψη που μου ήλθε, αλλά η τρίτη σίγουρα. Ήμουν 21 χρονών μέσα στα πολιτικά και φιλοκαλλιτεχνικά ντουζένια μου — δεν είχα παρτίδες βέβαια με οργανώσεις, φιλολαμπράκιζα ελαφρώς, για κάτι κορίτσια και κάτι εισιτήρια, αυτό είναι όλο. Αλλά στον Μπέκετ ήθελα να πάω. Νομίζω έπαιζε ο Τσακίρογλου (τον Χαμ) και άλλοι τρεις (χεχε). Και, ω του θαύματος, την Κυριακή —δύο μέρες μετά, δηλαδή…

View original post 348 more words

Leave a Reply

