Εξορία ή Ανεργία; Υπάρχει κι άλλη επιλογή…

Posted: November 16, 2016 by vequinox in Literature

Προδρομικός

unemployment

του Απόστολου Χ. Καλαφάτη

Γκελσενκίρτσεν Γερμανίας 2014. Ο δάσκαλος Γερμανικών ρωτά τους αλλοδαπούς μαθητές του εάν γνωρίζουν τον Εθνικό ύμνο της χώρας τους. Απόλυτη σιωπή παντού… κεφάλια κατεβασμένα… η αμηχανία έκδηλη… και ξαφνικά μια κοπέλα ‘εκνευρισμένη’ σηκώνεται όρθια. ‘Κάποιοι ντράπηκαν και κάποιοι είπαν δεν τον ξέρω! Εγώ όμως είμαι Ελληνίδα!’ σχολιάζει…

Η συναισθηματική φόρτιση έντονη. Η φωνή τρεμάμενη. Το ηθικό όμως υψηλό! Με περηφάνια ψάλλει τον Εθνικό μας ύμνο προκαλώντας ρίγος και θαυμασμό.

‘πονάω που έχω φύγει από τη χώρα μου, αισθάνομαι άσχημα. Όχι γιατί είμαι στη Γερμανία, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ’.  δηλώνει συγκινημένη…

View original post 960 more words

Leave a Reply

